marți, 18 august 2009

Un weekend perfect



Weekendul trecut a fost de vis. Sambata am fost in Gottingen, un orasel tare frumos cu un aer medieval. Nu am vazut nicio cladire cu un design modern. Pe strada erau mai multe biciclete decat masini. Multa verdeata, strazi inguste dar curate. Duminica am vizitat castelul din Buckeburg, in care a trait familia princiara Schaumburg-Lippe. Peisajul era superb, castelul fiind inconjurat de apa, iar parcul din jurul sau parea un colt de paradis. Seara cand ne-am intors in Hannover am mers intr-un local unde se danseaza salsa. Timp de o ora, instructorii ne-au invatat pasii de dans, si anume salsa, pachata si merrengue, apoi a inceput petrecerea. Simteam ca plutesc pe ringul de dans, imi curgea sange latin prin vene. Pentru cateva ore mi-am vazut visul implinit si am simtit cu adevarat ca traiesc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu