duminică, 15 februarie 2009

Bucuriile sufletului

E incredibil cum poate vremea de afara sa-ti influenteze starea de spirit. Ma simt atat de bine azi ca e soare si frumos. Sufletu-mi pluteste pe o mare de sperante in acordul sunetului de chitara care rascoleste sentimente reprimate in mine. Muzica intr-adevar are acea putere magica de a te face sa visezi, sa traiesti frumos, sa te desprinzi de praful cotidianului care acopera esenta fiintei tale. Inchid ochii si simt sunetul pana in adancul inimii, si imaginea care imi vine in minte este un peisaj mirific, eu stand pe marginea unei stanci, vantul jucandu-se prin parul meu si susurul apei alintandu-mi auzul. Simt ca traiesc cu adevarat, si ma bucur de fiecare clipa pe care imi este ingaduit sa o traiesc pe acest pamant. Nici un rau nu ma mai poate atinge si toate grijile dispar undeva in inconstient unde incerc sa le fac uitate pentru totdeauna. De-as putea pastra starea asta pentru totdeauna...

Un comentariu:

  1. foarte frumos, :)
    omului i s-a dat posibilitatea alegerii,asa ca de fiecare data cand simti nevoia,alege sa te simti asa...de pastrat starea asta pt totdeauna nu poti,pt ca stii ca omul nu e perfect.

    RăspundețiȘtergere