marți, 3 martie 2009

Fericire

Fericire...un cuvant care la prima vedere pare complex, dar nu e deloc asa. E cat se poate de simplu si de obicei deriva din lucrurile marunte. E un sentiment care de regula nu dureaza mult dar iti atinge sufletul intr-un fel in care nimic nu o poate face. Zilele astea a fost ziua mea de nastere si pot spune ca m-am simtit cu adevarat fericita. Cu atat mai mult cu cat nu imi propusesem nimic deosebit pt ziua asta, din contra, vroiam chiar sa treaca neobservata, ca o zi obisnuita. E ciudat cum, atunci cand te astepti mai putin, se intampla sa te caute persoane la care nici nu te gandeai ca o vor face, sa-ti transmita macar printr-un simplu SMS gandurile si urarile lor de bine. A fost o zi care a avut o frumusete aparte, un farmec deosebit. Imi simteam sufletul liber, simteam ca traiesc cu adevarat...Primul lucru pe care l-am facut cand m-am trezit dimineata a fost sa ma duc la fereastra, am zambit, si i-am multumit lui Dumnezeu ca mi-a ingaduit sa mai traiesc un an pe acest pamant. 

22 de primaveri ...si un sentiment care poate fi descris asa: 

"Fiecare are in mainile sale propria fericire, precum artistul are materia bruta, careia vrea sa-i dea o forma." - J. W. von Goethe

"Daca vrei sa ajungi la fericire, atunci pune-ti orice ca tinta, numai un singur lucru nu: fericirea. - L. Blaga

4 comentarii:

  1. Am citit cu mare atentie gandurile si trairile tale interioare. Ma bucur ca ai puterea si curajul de a le publica chiar si pe acest blog caci altfel ar fi ramas necuvantate intr-un jurnal intim. Cred ca ai putea totusi sa iesi din acest anonimat si sa scri o carte. M-a miscat zbuciumul tau interior si mi-ar placea sa reusesti cumva. Cred ca esti inzestrata cu o latura creativa deosebita si totul decurge natural.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, anonimule, pt cuvintele tale. Nu credeam ca voi impresiona pe cineva cu gandurile mele, nici nu era asta scopul. Dar ma bucur ca am reusit sa fac intelese aceste sentimente pe care, pana la urma, cu totii le traim la un moment dat in viata noastra. M-am gandit sa scriu o carte, dar momentan nu am timpul necesar. Si recunosc ca nici nu prea am incredere in mine, in reusita. Trebuie sa fie totusi ceva mai elaborat si asta necesita timp si daruire. Deocamdata ma multumesc sa scriu pe acest blog. Multumesc inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  3. visatoarea-tocmai de aceea nici nu trebuie sa formezi in minte ca tinta,reusita.aceasta reusita esti tu,intelege ca esti deosebita,ai ceva care alti se chinuie foarte greu sa il gaseasca in ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult pt cuvintele voastre :) Ele nu fac altceva decat sa-mi umple sufletul de bucurie, sa dea sens acestor trairi interioare ale mele. Faptul ca primesc aprecierea voastra imi da incredere in mine, in propriile forte.

    RăspundețiȘtergere