duminică, 13 ianuarie 2013

Despre fericire, de la suflet la suflet

Eu: De ce dragostea si intelegerea ajung sa moara la un moment dat intr-o relatie?

D: Pentru ca oamenii se schimba, isi schimba comportamentul, situatiile se schimba, lumea evolueza si noi odata cu ea. Sau poate sa existe o involutie a noastra fata de restul lumii si viceversa. Si chiar daca evoluam in mod diferit, se poate intampla sa ne pastram compatibilitatea fata de partener, asa cum se poate intampla si sa nu ne-o mai pastram.

Eu: Foarte adevarat... dar trist.

D: De ce trist? Nu ne putem planifica nimic, atat timp cat ne aflam intr-o continua schimbare. Nu putem opri cursul firesc al lucrurilor.

Eu: ...chiar daca avem aceleasi idealuri, chiar daca ne dorim o familie si copii la un moment dat, de ce nu putem sa fim fericiti alaturi de o persoana care ne poate oferi toate astea si cu care am avea o relatie de cativa ani? De ce ajungem sa distrugem totul pentru un viitor nesigur pana la urma? Ce ne aduce fericirea intr-o relatie? Ce mi-ar aduce mie fericirea?

D: Sa fii fericit intr-o relatie inseamna sa te gandesti mereu la partener si sa astepti cu nerabdare momentul cand va veti revedea dupa o zi de munca -si acest sentiment sa fie prezent si dupa cativa ani buni, inseamna sa faci persoana respectiva fericita si sa te faca fericit(a) la randul ei, iar celelalte lucruri firesti vor veni de la sine - casatoria si copiii.

Eu: Pai si eu aveam toate astea, de ce nu am putut merge mai departe?

D: Stai asa, tu uiti prima parte si cea mai importanta: sa faci persoana respectiva fericita si sa te faca fericit(a) la randul ei.

Eu: Ai dreptate... Dar ce imi produce de fapt fericire? Mai concret.

D: Nu se poate vorbi de concret aici. Sunt lucruri pe care le simti si atat. Lucruri care nu se pot explica logic, care tin de noi, de fiecare.

Eu: (zambesc) Ma bucur ca nu ma crezi nebuna.

D: Niciodata. Esti perfect normala, vie, tanara.

Eu: (zambesc, apoi ma pierd in visare)

Un comentariu:

  1. Foarte interesant blogul tau! Imi place mult.
    Trateaza acceasi vasta si minunata tema a iubirii ca si blogul meu
    http://www.totusi-iubirea.blogspot.ro/
    Mult succes cu blogul tau!
    Am sa revin aici cu placere!

    RăspundețiȘtergere